2013. szeptember 2., hétfő

Ékszer készítés otthon, egyszerüen

Írtam már itt a blogon arról, hogyan kell az üveglencsés ékszereket elkészíteni, de arra gondoltam, hogy egy fotókkal kiegészített elkészítési leírást jobban szeret majd mindenki :)

A FAB Textil webshop-ban minden alapanyagot meg tudtok vásárolni, a medáltól, a ragasztón, a lencsén, a láncon keresztül a papír alapig és még azon is túl :) Sokféle méret, forma és szín közül lehet válogatni.

Ezt a nyakláncot készítjük most el:


Szükséges alapanyagok és kellékek:

- pillanatragasztó
- olló
- papírtörlő


Az elkészítés menete:


~¤~   


ELKÖLTÖZTÜNK! Ha szeretnéd megnézni az üveg lencsés ékszerkészítés menetét gyere utánunk az ÚJ BLOGUNKRA:





Ugyanezzel a technikával készülhet nagyon sokféle stílusban ékszer. Akár csak egy nyaklánc, egy gyűrű, egy fülbevaló vagy gyönyörű összehangolt szettek. Csak a képzelet szab határt:)










Minden alapanyagot megtalálsz itt: www.fabtextil.hu

21 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon jó a blogod!
    Egy kis segítséget szeretnék kérni.
    Adott képet szeretnék beletenni az üveglencsébe, akkor milyen méretűre kell csinálom a gépen, hogy pont akkorában nyomtassa ki? Mondjuk egy 20 mm-es átmérőnél. Próbáltam szerkeszteni, igaz csak painttel, de a nyomtatásnál, mindig más lett a mérete :S :( Mert mikor nyomtatni akarom, akkor ki kell választani, hogy teljes oldalas legyen, vagy 4, 8 kép legyen egy oldalon..stb, és megváltozik a mérete :(
    Előre is köszönöm!
    Adrienn

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Adrienn,
      Nagyon sajnálom, ebben nem tudok segíteni. Én egy kis, egyszerű programot használok a képek méretre vágásához.
      Szép napot,
      Szilvi

      Törlés
    2. Nem tudom sikerült e a nyomtatás, vidd el digitális nyomdába, ott beméretezik, vagy próbáld meg word-ben megszerkeszteni, onnan is ki lehet nyomtatni.

      Törlés
  2. Szia!
    Örülök, hogy rátaláltam az oldaladra, nagyon hasznos és részletes segítséget nyújt.
    Rendeltem a webshopodból ezt-azt, többek között Judi Kins Diamond Glaze ragasztót,hogy én is kipróbálhassam az üveglencsés ékszerkészítést.
    A kérdésem az lenne, hogy ez a ragasztó használható-e arra, hogy a medálalapba ragasszam a már képpel díszített lencsét?
    Vagy abban esetleg tudnál segíteni, hogy az általad a bejegyzésben említett zselés pillanatragasztó miben más, mint egy egyszerű pillanatragasztó? Mert nekem csak "mezei" pillanatragasztót sikerült vennem, de azzal egyelőre nem mertem kipróbálni.
    Köszönöm előre a segítséged!
    További jó alkotást kívánok,
    Szandra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Szandra,
      Köszönöm a kedves szavakat!
      Én azért nem a diamond glaze-zel ragasztom a lencsét a fém alapba, mert félek, hogy visszaáztatja a papírt. A zselés ragasztó sűrűbb mint a normál pillanatragasztó. Ezt is azért választottam, hogy a papírt védjem. De simán jó lehet a normál pillanatragasztó is. Ha kiprobálod és visszajelzel a végeredménnyel kapcsolatban azt megköszönném :)
      Szép napot,
      Szilvi

      Törlés
    2. Sziasztok!
      Kipróbáltam a technikát, nagyon tetszik. Én sima pillanatragasztót használtam, és semmi probléma nem volt vele!
      Üdv,
      Dorina

      Törlés
    3. És a képet is pillanatragasztóval ragasztottad a lencséhez?
      Üdv. Rita

      Törlés
  3. Kedves Szilvi!

    Elárulod, hogy te milyen programot használsz a képek méretezéséhez? Szeretnék egy családi fotós nyakláncot /kitűzőt (még nem döntöttem el :) ), Photoshoppal próbálkoztam, de nekem az túl bonyolult, nem igazán tudom megfelelőre méretezni a képet. Illetve van tipped, hogy milyen nyomtatást nem maszatol majd el a ragasztó?

    Előre is köszi a segítséget,
    Zsuzsa

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    A 'made with love' fityegő a lánc melyik részére van szerelve?
    Köszi a választ!
    Szilvi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia,
      Hátra tettem, így a tarkónál lóg. Azóta már mást is kipróbáltunk ennek szellemében ... volt hogy masnival fogtuk össze a lánc két végét hátul, de a LOVE és SMILE felirat is nagyon jól mutat hátul :)
      Szép napot,
      Szilvi

      Törlés
    2. Köszönöm a választ! :)
      Szilvi

      Törlés
  5. Kedves Szilvi!

    Mi a neve a programnak amit a képek vágásához használsz? :)

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok. Engem is erdekelne a program neve :)

    VálaszTörlés
  7. Es meg azt szeretnem megkerdezni, hogy mi a titka hogy miutan raragasztom a papirt az uveglencsere kesobb ne jelenjen meg ezust szinu levegobuborek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia,
      Írtam Neked, a másik bejegyzéshez.
      Szilvi

      Törlés
    2. Kedves Szilvi! Ez engem is érdekelne. Melyik bejegyzésnél található a buborékmentes ragasztásra mentőötlet? Köszönöm: Zsófi

      Törlés
  8. Kedves Szilvi,
    nem talalom a masik bejegyzest :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Tekla, itt található: http://tetszikencsinaltam.blogspot.hu/2013/09/ekszer-keszites-otthon-egyszeruen.html

      Törlés
  9. Azzal probalkozom hogy nem ala teszek fenykepet, hanem kivul a lencsez textillel vonom be. Otletek hogyan lehet ezt nagyon szepen kivitelezni?

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...