2013. július 23., kedd

Felsöszölnökön jártunk ... megint

Tavaly volt egy bejegyzésem a pihenésünkről és most sem tudom kihagyni, bár ugyanott voltunk. Imádunk visszajárni Felsőszölnökre: a környéken bóklászni, kirándulni, a közeli szlovén "ABC"-ben nézelődni, kipróbálni ezt azt, sütögetni a ház mögött, strandolni ... Szentgotthárdon és Szlovéniában is van fürdési lehetőség: Toplice kb.  30 km-re van F.szölnöktől. Akkora csúszdák vannak ott, hogy ránézni is fáj (nekem ;) persze a fiúknak nagyon tetszett. Egyenlőre még csak a kisebbeket próbálták ki, velünk. Apa elment csúszott Janával először, aztán Marcival és Marci meg sem állt húzta a következő fordulóra. Jana meg nézett rám boci szemekkel, hogy akkor ő most mikor és hogyan ... én ingattam a fejem, hogy neeem, én aztán neeem. Kb. 15 éve nem csúszdáztam ... miközben mentünk fel a lépcsőn magamon röhögtem, hogy a gyerekek mibe képesek belerángatni ... és hogy milyen jó mulatság volt ... kb. mint 15 évvel ezelőtt ;)

Hogy ne csak uncsi képek legyenek beszúrva, megpróbáltam klipben összerakni a fotókat. Az első próbálkozás ... olyan is :) A zene a srácok választása, az ízlésük változatlanul "kemény" :)

Ha valakit érdekel a Lujza ház elérhetősége vagy még információra lenne szüksége írjon: szfekete@gmail.com







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...