2013. március 21., csütörtök

Bronzos nyaklánc kicsit másképp

Kismaccs készítette ezt a gyönyörű, arany pigment porral díszített medált és üveggyöngyökkel, áttört golyókkal, fém köztesekkel extrázott láncot.

Kismaccs további munkáit ITT lehet megtekinteni.
 
 
Felhasznált anyagok:
 
A fekete üveggyöngyök, az áttört golyók és a virág fém köztesek felhasználásával készítettem jó pár pálcás köztest a lánc díszítéséhez,
 
majd ráerősítettem a láncra, 1 virág, 1 gyöngy, 1 golyó, 1 gyöngy, 1 virág, 1 gyöngy, 1 golyó, 1 gyöngy elosztásban.
 
 

A medál elkészítése nem volt nehéz, csak időigényes. Fekete üveglakkot és arany effekt pigment port használtam hozzá.

 
Az üveglakk két komponensből áll. Az 'A' komponens epoxi műgyanta, melynek 2 egységnyi részéhez kell keverni 'B' komponens 1 egységnyi részét. Az elegyet fél órán belül fel kell használni.

Az elegyet a medál alapra öntöttem és egyenletes eloszlattam.


A feketeséget arany pigment porral szórtam meg és egy tű segítségével eligazgattam.


Az üveglakk száradási ideje 48 óra, a teljes keménységet 3 nap alatt éri el és nagy keménységű, üvegszerű anyaggá dermed.

A kész medál:

Már csak az összeállítás volt hátra.

Íme a végeredmény:

1 megjegyzés:

  1. Hm. Érdekes ez a technika. Nagyon mutatós a végeredmény! Köszi a tippet!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...