2012. november 18., vasárnap

Tároló a fürdöbe

A műhelyem átalakítása lassan halad. A lassan szón nagyon nagy hangsúly van. Sajnos. A blog hanyagolása mégsem e miatt van, hanem a srácok ovi kerülése miatt. Még ki sem merem mondani hangosan, csak sutyorgom, hogy hétfőn végre csatlakoznak a napocska csoporthoz (5 hét itthonlét után). Ha minden jól megy akkor jövő héten töltöm a fém tárca keretekhez való szabásmintákat egy külső oldalra, hogy ne kelljen e-mail-ben kérni és szabásmintát készítek egy új tárca kerethez. Reméljük a legjobbakat ;)
 
Van egy nagyon kedves anyag a boltban 3 színben: fehér, lila és türkiz. Sokat gondolkoztam, hogy mit is kellene varrni belőle. Mikor megláttam ezt a fürdőszobába való kis tárolót, megörültem, mert imádtam a formáját első pillantásra. Az elkészítése után az is kiderült, hogy nem csak helyes, de praktikus is, jó használni. Belepakoltam a smink lemosó vattát, kívülre a négy nagy zsebbe pedig minden sminkes cuccom belefér. Az összehúzó pánt (vagy nem tudom mi a pontos neve) készítésekor csaltam kicsit, siettem és nem akartam saját anyagából készíteni, így a 2,5 cm-es grosgrain szalagot varrtam fel, a két végét visszahajtottam kétszer. Íme:
 

 
 
Forrás: Better Homes and Gardens - Bags pillows & pincushions

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...