2012. július 16., hétfő

Életjel

Már azon morfondíroztam, hogy kiírom a blogra, hogy nyári szünet van, hogy így meg úgy, meg nagyon sajnálom ... nem jut idő az alkotásra, de aztán nem vitt rá a lélek. Így maradt a folyamatos lelkiismeretfurdalás, maradt minden nap a "to do" listán, hogy BLOG!!!.

Adott a helyzet, hogy két teljes napig gyerek mentes övezetben mozgunk itthon. A rendelések ki vannak - ebben a pillanatban - pipálva és nem önti el a kupi rendetlenség és a mosatlan a lakást. Itt ültem délután a csendes lakásban egyedül, megnyugodva és próbáltam rábeszélni magam, hogy tárcát varrjak, nem is keveset (egy őszi reklámhoz). No de milyet, melyik anyagból, melyik kerettel?? Ez nem 1-2 órás munka ... és már el is ment a kedvem :) Gondoltam abban a kevéske kis időben ami a rendelkezésemre áll végre a saját örömömre csinálok valamit. Így elővettem a hónapok óta megrendelt hímzőrámákat, szabtam, ragasztottam és minimális költséggel és munkával végre képek kerültek a nappaliba és az étkezőbe. Nem sok, de ez is valami :)

Mikor a neten megtaláltam ezt a textil & hímzőráma megoldást nagyon megtetszett és gondoltam szedek össze jó sok képet a netről és írok egy teljes bejegyzést. Aztán hamar megtaláltam Dekorella gyűjteményét és az olyan szuper, hogy jobbat nem tudnék összehozni. Így hála az égnek nekem nem kell sokat dolgozni, csak linkelni és megmutatni a saját alkotásokat :)

Ezek a "képek" az étkezőbe a kedvenc Tilda anyagaimból készültek, 18 cm-es rámákkal.



A pamutvásznakat S320-as merevítő közbéléssel ragasztottam be és ez nagyon szép tartást ad nekik, szépen belefeszülnek a keretekbe.

Ez a három kép pedig a nappaliba került és a Wing study anyaggal készült. A rámákat használtan vettem, szélesebbek, nagyobbak, masszívabbak mint a fenti társaik. Hát igen, ezekben még van anyag ...




5 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...