2012. április 9., hétfő

Variációk egy szabásmintára és két tárca keretre

Remélem mindenkinek sikerült kipihennie magát a hétvégén. Nekünk nagyon jól telt ez a pár nap. Gyönyörű helyen voltunk (erről majd később még írok), pihentünk is, kirándultunk is ... ettünk, ittunk, jól mulattunk ;)

Mielőtt elutaztunk itt morfondíroztam a pakolás kellős közepén, hogy a számítógépet vigyem el vagy pedig a varrógépet. Az előbbi tömérdek e-mail megválaszolásában és számla készítésében segített volna, az utóbbi pedig bizsergő ujjaim magukra találásában. Nyakig (nem, nem torkig ;) vagyok a rendelések csomagolásával, a levelekkel és a papír munkával, szó szerint ki vagyok éhezve a varrásra. Szánom bánom, az alkotást választottam és jól tettem, mert nagyon megnyugtató, pihentető volt esténként elkészíteni ezeket a kis darabokat.

A tárca tutorialok sorát igazából ezzel a kis egyszerű formával kellett volna kezdenem. No de még nem késtem el semmivel.

Mutatom a fejlődésem folyamatát a hétvégéről ... ő készült el elsőnek:

Aztán nem bírtam ki, hogy ne próbáljak ki valami díszítést. Imádom ezt a textil mintát, ezt a szín kombinációt. Szerintem önmagában, "csupaszon" is megállja a helyét, de muszáj volt játszanom kicsit a szalagokkal.

Ebből az anyagból biztosan lesz "Készítsd El Magad Szett" a Kreatív Sarokban (csomag = egy tárcához elegendő anyag, közbélés, fém keret + szabásminta).

Bármilyen egyszerű, nekem a masnis a kedvencem. A másikon a szalagok tűzögetésével eljátszottam egy darabig. Remélem látjátok, hogy nem ám csak úgy végig van tűzve, hanem a szalagok összefűzési sorrendjét követtem :)




Ezt az anyagot is nagyon szeretem. Először egy a fonattal próbáltam feldobni ... csak forgatom a kezemben és nem tudom eldönteni, hogy elhibázott lépés volt-e vagy jó ötlet :)


Aztán addig agyaltam míg ez a pliszés variáció is megszületett. Jobb lett volna mondjuk barna csipkével, de csak ez a natúr színű volt nálam.



Szerényi Katának köszönhetem a "vintage rózsa" tutorialját, amit nagyon régóta szerettem volna már kipróbálni. A lökést most Zelenka Beatrix által készített gyönyörű kis "mütyürök" adták, hogy "Hát tényleg! A grosgrain-ből is lehet rózsát csinálni!?!" Azt nem árulom el, hogy az elsővel meddig babráltam ... de aztán megtaláltam a fogást :)

A másik az csak úgy ... lett :)




Ha valakinek tetszenek a tárcák és szeretne készíteni hasonlót akkor a K_p22-es szabásmintát kérje a fém keretek mellé:

<>
 

2 megjegyzés:

  1. Fantasztikus, nagyon tetszik!!

    VálaszTörlés
  2. Szilvi, pihentél is a hétvégén? Ennyi gyönyörűséget készíteni ... elképesztő vagy! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...