2012. február 12., vasárnap

Lamifix - Második rész

Ígértem nektek, hogy kipróbálom a Lamifix-et. Kiszabtam egy uzsonnás tatyót, de elkészítése sajnos még várat magára, ugyanis jövő héten farsang lesz az oviban és két kalóz jelmezt kell összedobnom csütörtökig.

Mikor az előző bejegyzéshez kerestem az anyagot akkor találtam egy "egyszerű és nagyszerű" felhasználási ötletet, de nagy bánatomra nem találom a forrást. Mivel elkészítése igazán nem igényel sok időt, gondoltam ezzel folytatom a Lamifixes témát.

Elkészítéséhez nem kell más, mint egy kevéske anyag, Lamifix, szalag és papír. Ezek közül (a papíron kívül) mindent megtaláltok a FABulous Textil webshop-ban. Szükséges eszközök: sima olló, cikkcakk olló, vasaló, lyukasztó.

A munka menete végtelenül egyszerű:
Rávasaljuk a Lamifixet a textilre (a Lamifix használatáról bővebben olvashattok ITT), majd méretre vágjuk a cikkcakk ollóval. A borítónál picit kisebb méretre vágjuk a papír lapokat, majd a borítót és a papírokat kilyukasztjuk a megfelelő helyen. Összefűzzük a szalaggal és már cimkézhetjük is a fedőlapot.
Most már tapasztalatból mondhatom, hogy a Lamifix használata nagyon könnyű és ahogy a fotókon is látszik gyönyörű, sima felületet kapunk vele.

A nekünk kedves feljegyzéseinkenk így készítettünk egy csodás noteszt, olyan borítóval ami nem fog piszkolódni, mert vizes ronggyal bármikor letörölhető. Téma szerint választhatunk anyagot a borítónak és akármikor elővesszük a kis füzetünket biztos vagyok benne, hogy megmelengetí a szívünket már csak ha ránézünk is. Pláne ha kinyitjuk és olvasni kezdjük :)

Én kettőt készítettem, a srácok imádott aranyköpéseinek és nagymamámtól kapott kedvenc recepteknek. Azt őszintém megmondom, hogy ezt a receptes kis könyvecskét nem fogom főzés közben használni, megszakadna a szívem, ha összekenném. Mindkettő inkább emlék.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...