2011. november 12., szombat

Szövött szalag + cipzár = 'Zip-Itself' tárca és ceruza tartó

Nem tudok eléggé hálás lenni Jujunak, hogy megmutatta nekem a CRAFT PASSION - Easy patterns & tutorials oldalt. Sok féle kreatív apróság elkészítéséhez találunk itt ötletet és a lényeg, hogy az elkészítéshez is kapunk segítséget. Még most kezdem áttanulmányozni az oldalt, mindenképpen szemezgetek, mutatom itt a blogon ami nekem a legjobban tetszik. 
Mivel most válogatom össze a szalagokat, amiket a hétvégén rendelek meg, a ’Zip-Itself’ kis aprópénz tartónak és a ceruza tartónak van aktualitása. Mindig megdöbbenek ha ilyen szuper jó ötleteket látok és kicsit - be kell vallanom - irigylem ezeket az embereket, akik ilyen fantáziával rendelkeznek :) 
Apropó … most, hogy írom ezt a bejegyzést a gyerekek közben a Caillou-t nézik a minimaxon és nagyon nem tudok elmélyedni a témában :) …szerintetek mi lenne a legjobb fordítás a ’zip-itself’-re? 
Nagyon szeretném elkészíteni ezt a kis szütyőt. Amint lesz egy kis időm, megcsinálom és lefordítom a tutorialt.

Zip-Itself aprópénz tartó


Tutorial képekben és leírás (angol): ITT

Zip-Itself ceruza tartó



Tutorial képekben és leírás (angol): ITT

És most jöjjön pár kép azokról a szalagokról amiket rendelni fogok és amiből akár el is készíthetitek ezeket a csuda ötletes tartókat, szütyőket. Az itt látható szalagok csak töredekét képviselik a rendelésemnek :)

Ha valaki nem bírja kivárni azt az 1-2 hetet, az új szalagok érkezését érdemes szétnézni a jelenlegi készlet között is ITT.













5 megjegyzés:

  1. Húúú megnéztem a szalagokat, majd írom a listát! Gyönyörűek!

    VálaszTörlés
  2. Ezt az oldalt már én is felfedeztem,nagyon jó :)
    Na meg ezért a zippes bigyókért is odáig vagyok,szóval nagyon hálás lennék a lefordított tutoriálért :)
    Igaz nem olyan nehéz szerintem az elkészítése,de jó lenne elolvasni!!
    Egyszer már varrtam táskát cipzárból,az se volt nagyon bonyolult :)

    VálaszTörlés
  3. A szalagok gyönyörűűek! Vááááááá..... Már el sem határozom többet, hogy egy ideig nem rendelek. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon várom már, hogy legyen annyi időm, hogy átnézhessem az oldalt, milyen csodákat rejt még :) De a lényeg, hogy ma meg kell rendelnem a szalagokat :) Szorítsatok, hogy valami szállja meg a gyermekeimet este, hogy kivételesen időben aludjanak el ;)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jól néz ki! Sajna az angol tudásom csak néhány szóig terjed. Bonyolultabbnak tűnik, mint első látásra. Van ilyen méteres cipped is?

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...